onsdag 1. oktober 2008

Imagine!





Imagine leverte jeg til stafetten oppgave 6, og vant!!! dette er en lift av GrethK!

An Apple a day keeps the doctor away, leverte jeg til skisse-o-mania, og vant jammen den også!!

TUSEN TAKK for alle stemmene! *mangler klemmesmilysene her nå...*

Spør hvis dere lurer!
-og så vil jeg minne om utfordringen min, og premien som følger til den som vinner!

19 hyggelige hilsner og kommentarer:

Karina Beck sa...

Superflot igen. Jeg kan godt forstå, at du vandt. Din stil er imponerende.
Hvor ser det godt ud med det røde æble i et sort/hvidt billed.

Anita sa...

Den med Ingeborg på var fantastisk!! Den andre vaer fin også altså:D Men den øverst var bare såååå nydelig, blonden, teksten, den lille charmsen, de utklipte blomstene og ikke minst bildet, vakkert!!:)

Unknown sa...

2 nyyydelige LO`er igjen!!!
Herligehet så flink du er med detaljer!!! og lekre fargekombinasjoner også, i tillegg til utrulig flotte bilder!!! Må jo berre bli bra det!! :o)

Linn sa...

Ikke rart du vinner altså! Dine Loer er vakre mesterverk alle som en!! Og så likte jeg så godt på den første å se håndskrift, noe jeg er stor tilhenger av. Og redigeringen i bildet med sort hvitt og eplet som kommer så godt fram. Og på den andre woow så vakkert blått og bling er altså!!!

Renée og Amanda sa...

Nydelige begge to, ikke rart du vant!!! Den øverste var bare helt WOW da! Og siste finish var liksom det s/h bildet med rødt eple. Utrolig kult!! :)

Renée og Amanda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vibeke sa...

Så flotte disse var!!! Knall fine begge to!!! Gratulerer med seierene:):)

Lise Mariann sa...

*dåne* Utroooolig fine LO'er altså! Den øverste var helt enorm! Fikk min stemme! Den nederste var også utrolig fin. Nydelig med de blå blomstene og blingen og de puffy bokstavene er jo bare lekre.

Imponert over hva du får til, nabon!

Norunn sa...

Utrolig lekre LOer. Helt vidunderlige detaljer!

Anne M sa...

Rett å slett nydelige begge to!

Rasofiel sa...

den øverste der er noe av det råeste jeg har sett i mitt liv!!! Helt unik og vanvittig både vakker og stilig!!! Skikkelig imponerende arbeid!!! Klem VyanMica

Stjernebarna sa...

nydelig som bare det:-) kommenterte utfordringen din også men skulle vel lagt kommentaren hit i stedet:-) pytt pytt,du finner den vel.hihi

nok en gang,ha ei fin helg:-)

Randi

Wenche sa...

Virkelig nydelige LOer. Herlige blomsterdetaljer.

Anonym sa...

her er min

http://www.scrapping.no/forum/album_pic.php?pic_id=58105

Tror kenskje jeg ikke fikk det til forrige gang?? Håper det funker nå da??

Det ble litt dårlig bilde av loen, men men jeg har iallefall utfordret meg selv og det var veldig moro!!
Takk for at jeg fikk være med!!

{ Kristina } sa...

Jøss, som du vinner da! Grattis! Ikke at jeg er sjokkert da, alt du lager ser jo nydelig ut! :)

Er med i utfordringen din nå! Synd at du ikke fikk vise det fram på SD.

Jeanette sa...

Fantastisk herlig LO! :) Nyyydelig.

Stjernebarna sa...

så morsomt at du ville bli med da:-)håper mange flere slenger seg med:-)

Ha ei fin helg

Renee sa...

For noen to vakre herligheter - igjen - nå ramler den ene herligheten inn etter den andre her jo.

GRATTIS forresten - værfotjent ja *nikker*

Tøffe blomster på den første og nyydelige på den andre

Siv Karin sa...

Fytti for noen flotte LOer. Virkelig inspirerende sider. Digger stilen ding her.