søndag 30. november 2008

Gamle bilder, ny LO!


Denne lagde jeg en kveld her hjemme, satt og scrappet med min gode nabo Marianne. (mi@)

Jeg har vært hjemme og snoket i bokhylla til mamma, og der fant jeg igjen de gamle fotoalbumene, masse koselige gamle svart/hvittbilder fra mamma og pappa var små, samt masse bilder av min bestefar som var olympisk turner.

Denne har jeg brukt de aldeles nydelige arkene til 3ndy papir på, elsker disse arkene!!!

Tusen takk for stemmene i skisse-o-mania!!!

9 hyggelige hilsner og kommentarer:

NWO Observer sa...

Visit this blog. Thank you!

Broggis sa...

Gratulerer med seieren!
Elsker denne, og gleder meg til å se hva du lager av de andre herlige bildene du fant!

Karina Beck sa...

Lækkert LO. Flot sat op.

MN sa...

Nydelig LO. Morsomt å bruke "ordentlige" gamle bilder som faktisk har en historie å fortelle.

Linda S. L sa...

guri så nydelig! flotte farger og oppsett!
har du brukt ordentlig gammelt bilde eller har du scannet det først?

Lene - nabon sa...

Dette har jeg scannet, mamma ville ha igjen de orginale...

Syntes det ble ganske bra jeg!

Maren sa...

Så nydelig!! Helt herlige farger og papirer du har brukt. Utrolig koselig å scrappe de gamle bildene :)

Anonym sa...

Your LO is beautiful ! And the old photo is so sweet ! It's nice to scrap old souvenir ! I really love your work !

Salte sa...

Ahhh... vakkert vakkert!! Hvor tar du det fra? *sukk*

... jo det stemmer det... blomsterfingra dine *hehe* Jeg digger deg!