mandag 19. januar 2009

Noen jeg har glemt å legge ut!!!


Denne er laget til "Alt om Kine Saatvedt"Scrappehuset! Her er utfordringen, bli med da vel!

Utfordringen:
Det er vel ingen hemmelighet at jeg digger ting som minner meg om barndommen. Jeg samler fortsatt på leker, digger tegnefilmer, rare figurer og godteri. Jeg vil at dere skal la dere inspirere av noe som minner dere om å være barn. Det trenger ikke være et bilde eller minne fra barndommen, men det kan være musikk du vokste opp med, hvorfor du liker sko med borrelås bedre enn sko med skolisser, smaken av en sjokolade som ikke selges lenger, et sted du pleide å henge da du var liten, etc.
Jeg har brukt et bilde av meg og en venninne, tatt i en park vi var i absolutt hele tiden.Min barndomsinspirasjon på denne layouten er et gammelt Garbage Pail Kids-klistremerke. Tittelen er en internspøk.




Denne er til Årets Designer på Scrapbookexpress!



Denne er laget til Scrappehuset med kit fra Sweet Spuds!



Denne ble laget til Scrappehuset med papirer fra Studio2Mers!



Denne er også laget til Scrappehuset med ark fra Studio2Mers!



Denne vant jeg Skisse-o-mania #51 med på Scrapping.no!

9 hyggelige hilsner og kommentarer:

Pia sa...

Wow super flotte layouts

Bettan sa...

Mycket fina alster du gör! :-)
Har börjat titta in här dagligen för en stor dos inspiration och har därför lagt till dig i min blogg.
Tack för inspiration :-)

Maria sa...

Du er rååååååå!
Herregud..hva skal jeg si ? helt herlige LOer, hver eneste en. Må se mere!

Klemmer og koser fra
Maria

Trine sa...

wow! du er så utroooolig produktiv at jeg nesten får litt hetta!
digger alt du lager jeg!
artig du har meldt deg på ÅD da!
lekre jobber du har gjort her Lene! du er utrolig dyktig!

Anne Bente sa...

waw.... total flotte alle sammen.

Anonym sa...

Kjempe fine LO'er du har laget her! Bra at du fikk lagt dem ut da:)

Nina sa...

Hei! Om du har tid, finnes det en utfordring til deg i min blogg

Klem fra Nina.

Broggis sa...

Vakkert vakkert!!
Den hjertemedisin hadde jeg gått glipp av. Nydelig! Håkon er en sjarmør altså!

finnabair sa...

oh yes..I love them - especially the bear and the pirate - great layouts!!! your style is stunning!