tirsdag 18. august 2009

Med Nikon D300 på Lier sykehus en sen kveld...

Siden jeg har fått mitt nye kamera i dag, måtte jeg bort til søstern og brife litt! Så fikk vi et innfall, og vi dro fort bort til Lier Sykehus for å ta noen skumle bilder!


Denne delen av sykehuset er stengt, men vi fikk da tatt noen bilder. Jeg var en liten tur inne, men det var så mørkt, at jeg så ikke hvor jeg gikk.

Det er skikkelig forfallent, men spennende å tenke på all historien i veggene på dette stedet...


 


 


 


 





Posted by Picasa

7 hyggelige hilsner og kommentarer:

Jorunn sa...

Uæææ,for noen bilder..så nifst ut syns jeg.Hadde ikke tusla rundt der i mørten jeg nei. Gratulerer med nytt kamera,blir nok mye bra bilder fra din kant nå :)

Torill sa...

Litt skummelt, men du så kult!!

Unknown sa...

Cool!! Gleder meg til vi skal inn der:)

MN sa...

Gratulerer med nytt kamera. Også var det noen veldig kule bilder du har tatt. Regner med det blir enda flere flotte bilder nå fremover.
Ha en fin dag!

HegeMor sa...

Grattis med nytt og flott kamera !!

Filharmonica sa...

Kule bilder, ser ut som du har noen spøkelser hengende i taket på det nederste bildet:-))

Lene - nabon sa...

ingen i taket men det er et hode på det nederste bildet, nederst til vnstre, i trappegangen der...