søndag 17. april 2011

Ny designerplass og Skissedilla #108!

Ja, endelig kan jeg fortelle det, har gledet meg noen uker nå!

Jeg fikk en utrolig koselig mail fra Line, Papirdesign, hvor hun lurte på om jeg ville være med på det flotte designteamet der!
Selvfølgelig vil jeg det! Selv om jeg har litt andre ting å drive med også, kunne jeg jo ikke si nei til det!

Så jeg er glad for å si jeg er en del av teamet til Papirdesign!
Ukens skisseSkissedilla er det bursdagsvinneren fra skissedillaskisse # 104, Mija som har tegnet!

Vi har kost oss masse med skissen, og her er mitt bidrag, laget kun med papir fra Papirdesign, blomstene er også derfra!


Denne vant jeg hurtigscrappen på Casakreativ med forrige helg!

Lea og Pia ble fotografert mens NRK Puls var der og intervjuet Lea ang. Down syndrom og sorteringsamfunnet vi er på vei til å bli!
Her kan du se programmet hvor jeg var så heldig å få med noen av bildene mine!

Håper du blir med og scrapper denne uken, premier til den utvalgte!

10 hyggelige hilsner og kommentarer:

aina sa...

Utrolig lekre LO`er, begge to! Digger denne stilen.. God påske til deg :-)

Brit Sviggum sa...

Gratulerer så mye, Lene!!!! :) Vel fortjent :) Du er sååå flink! Og her var det fantastiske LOer, som vanlig ;) Ha en flott kveld.

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så mye Lene - heldige er de som har fått deg med på laget!!!
LOen til siste dilla var bare så utrolig herlig! Elsker fargene du har brukt!
Og nydelig til til hurtigscrappen også. Du lager de vakreste ting!

Ha en super kveld!
klemmer

Broggis sa...

Gratulerer!!
Du er rå og den beste! Og jeg er veldig stolt av deg!
Diger klem!

Kine sa...

Grattis en gang til!! Juuhu!!! Flinke storesøsteren min:)

Vibeke sa...

Heldige Papirdesign!!
Gratulerer så mye!! Jeg digger Loen din til Dilla denne uken!!:)

Synnøve sa...

Gratulerer!!! Kjempestas!
Og så flotte LOer du har laget!
Masser med eye-treats her!
Du er dyktig dame!!! ;)
Påske-klem

Heidi sa...

Gratulerer Lene!!!! Nyyyydelige layouter :)) Klem

*marion* sa...

Nydelige Lene , elsker å se på det du lager for hver gang eg ser er der noen nytt å se på , fantastisk henter mye av inspirasjonen min fra deg klem Marion

lillesmor sa...

Så heldig for Line at du sa ja!! Gleder meg masse til å se hva du tryller frem med Papirdesign fremover, og du har jo startet kanon da!! Utrolig lekre loer - begge to.


Fortsatt god påske.