søndag 15. mai 2011

TCR og Skissedillaskisse #112!

Skissedillaskisse # 112 og denne er laget med herlige papirer sponset fra Papirdesign!


Her er Loen jeg lagde til The Color Room denne uken! Bli med på den lekre paletten du også! Denne Loen er også laget bare med ark fra Papirdesign! Bildene er av Ingeborg og Kristian og de har søstern min, Kine tatt!


Her er en link jeg har glemt å legge inn her! Jeg hadde fotokurs hos Scrappehuset for en stund siden, og HER er kurset!


4 hyggelige hilsner og kommentarer:

Anne sa...

Jeg er helt målløs!!
Nydelige begge to, sånne fine farger og herlige lag og lekkert pyntet og flotte bilder og og og...!

mamarazzi sa...

total flotte begge to, jeg blir vildt inspireret hver gang herinde

Scrappegal sa...

Nyyyydelige begge to!!!! Du er en sann inspirasjon fra A til Å, Lene!!!! :) Nydelige farger, lag og pynten din er jo bare så vakker, spes slik som du setter dem så vakkert sammen!!! Hvor kjøper du alle disse vakre ting?! ;)

Lene - Nabon sa...

handler litt rundt omkring, ofte i bruktbutikker og andre steder der det ikke egentlig er scrappeting...

Ellers handler jeg vel på de samme stedene som de fleste andre tenker jeg!

Takk for hyggelige kommentarer alle sammen!