søndag 27. november 2011

Vil dere se en krans?

Denne kransen bor ikke her hos meg lenger, den flyttet direkte fra Grorudtreffet og inn hos Eva!

Hun forelsket seg vist og måtte ha med seg sin nye flamme hjem samme kvelden!

Jeg har brukt masse blomster fra Papirdesign, maling og spray fra Shimmerz Paints og eller bare putta på alt jeg kunne få til å passe!



Products used:

Enamelz Sparkliscious
Vibez Snow Storm
Vibez Princess
Vibez Razzeldazzel berry

Spritz Bamboo Leaf
Spritz Treasure Hymn

Shimmeringz Babys Breath

Shimmerz Antique Lace
Shimmerz Angel Wings

12 hyggelige hilsner og kommentarer:

coco.nut sa...

och!!! stunning!!! delicate, feminine and wise!!!

Nadia Cannizzo sa...

Simply stunning! No other words.

Carrin sa...

Noe med det vakreste jeg har sett på lenge Lene. Du er virkelig så dyktig at jeg blir kvalm snart :P

~Marlene Krogh~ sa...

Super flot, det må have taget lang tid at lave den - virkelig smuk ♥

Marianne/skorpionen sa...

Så fantastisk vakker Lene!!! Men hva har du under alt dette, isopor..
Må være den vakreste kransen jeg noen gang har sett!!! (og skjønner godt at du ikke er eier av denne lenger)

Anastasi sa...

wow!!!It's exelent!! so cute)

Vicky Alberto sa...

I want one too, LOL - so beautiful

annes paperfun sa...

Ååå så lekker ♥♥♥

Jette / ma11edina sa...

Wow!! Simpelthen fantastisk!!

Broggis sa...

Har du begynt å dekorere igjen;)
Utrolig lekkert, Lene!!

unni's scrappeboble sa...

Åååååå herlighet, noe såååååååå rett og slett vakkert,blei helt stuuuuum av beundring :)))

Meg sa...

Fantastisk nydelig og vakker ♥